Συνέχεια

How can we help?

Είμαστε εδώ για εσάς
Είμαστε εδώ για να σας εξυπηρετήσουμε 24 ώρες στο 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα οπουδήποτε και αν βρίσκεστε.

+30 210 9988118

  • Print This Page
  • Email This Page

Συχνές Ερωτήσεις για την Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Είμαστε στη διάθεσή σας για να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε απορία που αφορά στην ταξιδιωτική ασφάλιση της Mondial Assistance. Εάν έχετε επιπλέον απορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αποστέλλοντας email στην εξής ηλεκτρονική διεύθυνση: globy@mondial-assistance.gr
Δείτε τις απαντήσεις στα ερωτήματα που αφορούν:

Στην αγορά

Στις καλύψεις

Στην αίτηση αποζημίωσης


Αγορά

Πόσο κοστίζει ένα συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης;
Τα ασφάλιστρα διαφοροποιούνται ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, τον αριθμό των ατόμων ,τη διάρκεια αλλά και τον προορισμό του ταξιδιού. Για να δείτε πόσο κοστίζει η ταξιδιωτική ασφάλιση, επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει, εισάγετε τις ημερομηνίες και τον προορισμό και πατήστε: συνέχεια.

Πως μπορώ να αγοράσω ένα συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης;
Ακολουθήστε τα απλά στη χρήση βήματα πρότασης και ασφάλισης της ιστοσελίδας μας. Μπορείτε να αγοράσετε το συμβόλαιο σας online χρησιμοποιώντας πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard) ή με κατάθεση στη τράπεζα. Το συμβόλαιο στη συνέχεια θα σας αποσταλεί με email. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Πως γνωρίζω ότι η online αγορά του συμβολαίου είναι ασφαλής;
H Mondial Assistance χρησιμοποιεί μια ασφαλή πύλη πληρωμής που συνδέει τη συναλλαγή με την τράπεζα άμεσα και με ασφάλεια. Δεν βλέπουμε, δεν κρατάμε και δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, απλά λαμβάνουμε έγκριση ή απόρριψη από την τράπεζα. Μόλις ληφθεί η έγκριση και εντός ολίγων λεπτών, σας αποστέλλεται ένα επιβεβαιωτικό email με το συμβόλαιό σας και με άλλα απαραίτητα έγγραφα για να τα εκτυπώσετε.

Έχει σημασία με ποιον έχω κάνει τις κρατήσεις μου;
Όχι, η ταξιδιωτική ασφάλιση της Mondial Assistance μπορεί να αγοραστεί ξεχωριστά.

Πότε μπορώ να αγοράσω την ασφάλιση μου;
Μπορείτε να αγοράσετε την κάλυψη της ακύρωσης αναχώρησης εντός 48 ωρών από την αγορά των εισιτηρίων ενώ την ταξιδιωτική ασφάλιση μπορείτε να την αγοράσετε ακόμα και 24 ώρες πριν την αναχώρησή σας.

Τι γίνεται εάν αλλάξω γνώμη και θέλω να ακυρώσω το συμβόλαιό μου;
Σε περίπτωση που οι καλύψεις δεν είναι κατάλληλες για τις απαιτήσεις σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του συμβολαίου. Εάν κατά τη διάρκεια του χρονικού αυτού διαστήματος (14 ημερών) έχετε ταξιδέψει ή θέλετε να προβείτε σε αίτηση αποζημίωσης, έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε τα δικαιολογητικά των δαπανών που κάνατε χρησιμοποιώντας αυτές τις υπηρεσίες. Τα δικαιώματα ακύρωσης δεν ισχύουν μετά την πάροδο της χρονικής περιόδου των 14 ημερών.

Πως θα λάβω το συμβόλαιο μου;
Όλα γίνονται online, δεν σας αποστέλλεται τίποτα ταχυδρομικώς. Μόλις ολοκληρώσετε την αγορά σας, θα λάβετε το συμβόλαιο σας μέσω email.

Εάν έχω ερωτήσεις , με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω;
Είμαστε στη διάθεσή σας για να απαντήσουμε σε οποιοδήποτε ερώτημα σας, 09.00-17.00 Δευτέρα με Παρασκευή:
Τηλέφωνο: + 30 210 99 88 100
Fax: +30 210 99 43 053
Email: globy@mondial-assistance.gr
Παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη σας πως ενώ σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να ασφαλιστείτε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας, δε μπορούμε να σας συμβουλέψουμε εάν το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει είναι το κατάλληλο για εσάς.

Back to top

Κάλυψη

Ποιά είναι η μέγιστη διάρκεια ταξιδίου;
Η ταξιδιωτική ασφάλιση μπορεί να αγοραστεί για ταξίδια που διαρκούν έως και 30 ημέρες. Εάν το ταξίδι σας ξεπερνάει τις 30 ημέρες, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας.

Έχουν όριο ηλικίας τα προγράμματα της Mondial Assistance;
Όχι, όλοι μπορούν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση.
** Τα άτομα που είναι άνω των 70 ετών καλύπτονται μόνο σε περίπτωση ατυχήματος. Συμβάντα που σχετίζονται με ασθένεια δεν καλύπτονται.

Πότε ξεκινάει και πότε λήγει η ασφάλιση;
Είστε καλυμμένος/ καλυμμένη για τις ημερομηνίες που έχετε επιλέξει. Οι ημερομηνίες αναγράφονται στο συμβόλαιό σας.
Η κάλυψη της ακύρωσης αναχώρησης ισχύει από τη στιγμή έκδοσης του συμβολαίου και λήγει με την ολοκλήρωση του check-in. Οι υπόλοιπες καλύψεις αρχίζουν με την αναχώρησή σας για το ταξίδι και λήγουν με την επιστροφή σας στον τόπο κατοικίας σας.

Υπάρχουν εξαιρέσεις στο συμβόλαιο;
Ναι. Κάποιες εξαιρέσεις και προϋποθέσεις αφορούν σε συγκεκριμένες παραγράφους και γενικές εξαιρέσεις και προϋποθέσεις αφορούν σε όλο το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Παρακαλούμε όπως διαβάσετε τους όρους προσεκτικά για να βεβαιωθείτε πως έχετε επιλέξει την κάλυψη που χρειάζεστε.

Back to top

Αίτηση Αποζημίωσης

Τι κάνω σε περίπτωση συμβάντος;
Επικοινωνήστε μαζί μας. Οι υπηρεσίες μας είναι διαθέσιμες 24 ώρες το 24ώρο, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.
Η φιλοσοφία μας είναι να είμαστε δίπλα σας όποτε χρειαστείτε τη βοήθειά μας.
Τηλέφωνο: +30 210 99 88 118
Email: plateau@mondial-assistance.gr

Τι κάνω σε περίπτωση αίτησης αποζημίωσης;
Σε περίπτωση ατυχήματος ή ασθένειας πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα. Σε κάθε άλλη περίπτωση συμβάντος πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 30 ημερών από την ημερομηνία συμβάντος.
Τηλέφωνο: +30 210 99 88 118
Email: plateau@mondial-assistance.gr
Fax: +30 210 99 54 440

Back to top